Obchodné podmienky

 

Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti spoločnosti ZetVe, s.r.o., so sídlom Hlavná 112/191, 951 76  Tesárske Mlyňany, IČO: 55911307, DIČ: 2122131209,  ktorá je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka číslo: 62039/N (ďalej len „ZetVe s.r.o.“), a našich zákazníkov, ktoré vyplývajú z kúpnej zmluvy uzavretej medzi spoločnosťou ZetVe s.r.o. ako predávajúcim a zákazníkom ako kupujúcim prostredníctvom internetu a predmetom ktorých je kúpa a predaj tovaru cez internetový obchod umiestnený na stránke www.zuzkadielko.sk.

Objednávka a uzavretie zmluvy

Vybratím tovaru a jeho vložením do nákupného košíka si zvolíte želaný tovar. Ak sa rozhodnete nákup dokončiť, v košíku vyberiete spôsob dopravy a platby, pristúpite k objednávke, kde vyplníte pripravený formulár. Po vyplnení údajov a odoslaní objednávky (potvrdením funkcie “Záväzne objednať”) bez zbytočného odkladu obdržíte email  o prijatí Vašej objednávky. Doručením tohto potvrdzujúceho e-mailu o prijatí vašej objednávky (akceptácia objednávky), ktorý obsahuje všetky potrebné informácie o objednávke, dochádza k uzavretiu kúpnej zmluvy. V prípade, ak nebudeme môcť Vašu objednávku z nejakého dôvodu vybaviť, určite Vás budeme bezodkladne kontaktovať telefonicky, alebo emailom. Farebné zobrazenie tovaru na monitore nemusí presne zodpovedať reálnym farebným odtieňom ako ich bude kupujúci vnímať v skutočnosti. Zobrazenie farebných odtieňov je okrem iného závislé aj na kvalite zobrazovacieho monitora, resp. iného použitého zobrazovacieho zariadenia.

Ceny

Informácie o cene, cene za dopravu, spôsobu platby celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia tovaru; tieto informácie budú zadané v rámci tvorby návrhu objednávky v rámci používateľského prostredia e-shopu, pričom informácie o cene, cene za dopravu a celkovej cene budú uvedené automaticky na základe Vami zvoleného tovaru a spôsobu jeho doručenia. Všetky ceny tovaru a služieb sú uvádzané ako konečné ceny.  Spoločnosť ZetVe s.r.o. nie je platcom DPH. Akciové ceny sú platné do dátumu uvedeného v detailoch akcie alebo do vypredania zásob. Akékoľvek dodatočné zľavy, ktoré sú poskytované nad rámec zliav uvádzaných pri jednotlivých produktoch na našej internetovej stránke, individuálne zľavy pre zákazníka alebo zľavy poskytované na základe spolupráce nášho internetového obchodu s tretími stranami, nie sú vzájomne kombinovateľné.

Dodanie

Tovar odosielame podľa výberu zákazníka buď Slovenskou poštou alebo spoločnosťou Packeta v rámci krajín uvedených v nákupnom košíku. Tovar skladom expedujeme najneskôr do troch pracovných dní po prijatí objednávky a platby za objednávku. Tovar, ktorý  je vyrábaný na mieru sa odošle podľa uvedenej doby potrebnej na výrobu. V prípade neočakávanej situácie a nemožnosti doručiť Vám tovar do stanoveného termínu, budete kontaktovaný. Dostupnosť tovaru uvedená pri každom tovare znamená, či vybraný tovar máme na sklade, alebo je možné ho vytvoriť na objednávku.. Dodanie tovaru záleží od zvoleného spôsobu prepravy, ktorý sa vám zobrazí priamo v nákupnom košíku a tiež ho budete mať uvedený v ďalšej emailovej komunikácii s nami. Spolu s tovarom Vám zašleme faktúru. Ak vám tovar alebo oznámenie o uložení zásielky na pošte nebolo doručené ani 7 dní po prijatí SMS a emailu o odoslaní, kontaktujte nás prosím, chyba sa predsa môže stať.
Zákazník je povinný prevziať tovar v dohodnutom mieste a čase osobne, alebo zabezpečiť jeho prevzatie.

Platba za tovar (spôsob platby)

Za objednaný tovar môže zákazník zaplatiť:

  • Prevodom na náš účet SLSP

 

Zrušenie objednávky

Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás kontaktujte s číslom Vašej objednávky. Ak ste Vašu objednávku zároveň aj zaplatili, peniaze vám vrátime najneskôr do 7 dní na váš účet, z ktorého ste platbu odoslali.

Vyhradzujeme si právo stornovať Vašu objednávku na tovar, alebo časť objednávky, ak Vám ho nebudeme schopní dodať z dôvodu vypredania tovaru, alebo v uvedenej cene. O stornovaní objednávky vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.

Reklamovanie a vrátenie tovaru - odstúpenie od zmluvy, Záruka

Možnosť vrátiť tovar bez udania dôvodu máte do 14 kalendárnych dní od prevzatia balíčka. Vrátiť použitý hygienický tovar nie je možné, nakoľko je ďalej nepredajný! Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu za tovar rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia platieb bez toho, aby kupujúcemu v tejto súvislosti boli účtované ďalšie poplatky. Peniaze budú vrátené čo najskôr po prijatí. Pri preberaní tovaru od dopravcu je Vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu tovaru a v prípade akéhokoľvek poškodenia túto skutočnosť bezodkladne oznámiť dopravcovi a nám. V prípade, že došlo k poškodeniu obalu, ktoré svedčí o neoprávnenej manipulácii a vstupu do zásielky, nie je Vašou povinnosťou tovar od dopravcu prevziať.

Záruka sa vzťahuje len na výrobné vady tovaru a vady spôsobené mechanickým poškodením. Právo zo zodpovednosti za vady nemôžete uplatniť najmä na vady spôsobené opotrebením, Vaším mechanickým poškodením, používaním tovaru v nevhodných podmienkach a pod.

V prípade, že bude mať tovar vadu,  môžete nám takú vadu oznámiť a uplatniť práva zo zodpovednosti za vady (teda tovar reklamovať) zaslaním e-mailu, či listu, prípadne osobne. Vo Vašom oznámení, ktorým si uplatňujete reklamáciu uveďte predovšetkým popis vady tovaru a Vaše identifikačné údaje, vrátane e-mailu, na ktorý mate záujem dostať vyrozumie o spôsobe vybavenia reklamácie. Pri uplatnení reklamácie nám predložte aj doklad o kúpe tovaru (faktúru), inak nie sme povinní Vašu reklamáciu uznať. Za deň začatia reklamačného konania považujeme deň doručenia vadného tovaru spolu s príslušnými dokladmi.  V prípade, ak je Vaše podanie, ktorým si uplatňujete reklamáciu, neúplné (najmä nečitateľné, nejasné, nezrozumiteľné, neobsahuje požadované dokumenty a pod.), písomne, najmä e-mailom si od Vás vyžiadame doplnenie podanej reklamácie. V tomto prípade reklamačné konanie začína v deň doručenia Vášho doplneného podania.Ak nedoplníte podanú reklamáciu v zmysle vyššie uvedeného bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia našej výzvy, budeme považovať Vaše podanie za neopodstatnené. 

Po určení spôsobu vybavenia reklamácie, reklamáciu vybavíme ihneď, v odôvodnených prípadoch môžeme reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie máte právo od zmluvy odstúpiť alebo máte právo na výmenu tovaru za nový tovar, ak je to možné. O vybavení reklamácie sme povinní Vám vydať písomný doklad, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie a o jej vybavení Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. V prípade, ak bude reklamácia uznaná, zašlem Vám opravený tovar alebo tovar vymením za nový tovar alebo Vám vrátim zaplatenú cenu tovaru, ak sa nedohodneme inak. Ak ide o vadu, ktorú môžeme odstrániť, máte právo, aby bola vada bezplatne, včas a riadne odstránená. Vadu tovaru odstránim bez zbytočného odkladu. Namiesto odstránenia vady môžete požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu tejto súčasti, a to v prípadoch ak nám tým nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Namiesto odstránenia vady tovaru môžeme vymeniť vadný tovar za nový tovar, ak Vám to nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu tovaru, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby ste tovar mohli riadne užívať ako tovar bez vady, máte právo na výmenu tovaru alebo máte právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva Vám prislúchajú, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale nemôžete pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar riadne užívať. Reklamáciu vybavíme odovzdaním opraveného tovaru, výmenou tovaru, vrátením ceny tovaru, vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia (tovaru) alebo odôvodneným zamietnutím reklamácie. Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady a reklamácia tovaru sa riadi ustanovením § 619 a nasl. Občianskeho zákonníka, zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), a zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“). V prípade, že ste podnikateľom, je Vašou povinnosťou oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru. V prípade, že kupujúci je podnikateľ (nákup na IČO), nákup sa riadi obchodným zákonníkom a riešenie odstúpenia je na uvážení predávajúceho. V prípade nedohodnutia podmienok akceptovateľných pre obe strany bude tovar vrátený na náklady predávajúceho späť. Predávajúci je oprávnený účtovať kupujúcemu prípadné ďalšie vzniknuté náklady. V prípade, že ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť práva zo zodpovednosti za vady, ktoré sa vyskytnú pri spotrebnom tovare v lehote 24 mesiacov od prevzatia tovaru.

Týmto sme Vás riadne poučili o Vašich právach, ktoré Vám vyplývajú z § 622 a z § 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník. Uzatvorením zmluvy potvrdzujete, že ste mali možnosť prečítať si podmienky reklamácie tovaru.

Vrátenie preplatkov a nesprávnych platieb

V lehote do 10 dní Vám budú vrátené prípadné preplatky z Vašich objednávok a tiež prijaté platby s nesprávnym variabilným symbolom, ktoré neboli automaticky spárované!

Alternatívne riešenie sporov

Ak nie ste spokojný s vybavením Vašej objednávky, dodaným tovarom, jeho kvalitou alebo našimi službami, napíšte nám na infozetve@gmail.com. Pokiaľ sme Vašu reklamáciu nevybavili k Vašej spokojnosti alebo ak si myslíte, že sme mohli narušiť Vaše práva, môžete podľa zákona 391/2015 Z.z. podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.

Subjektom určeným na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s internetovým obchodom ZUZKAdielko v zastúpení ZetVe s.r.o., Hlavná 112/191, 951 76 Tesárske Mlyňany, je Slovenská obchodná inšpekcia www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Vy ako spotrebiteľ máte právo vybrať si, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obrátite.

 

Ako spotrebiteľ môžete na podanie návrhu na alternatívne riešenie sporu využiť európsku platformu pre riešenie sporov.

Alternatívne riešenie sporov môže uplatniť len koncový spotrebiteľ, fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, ktorého hodnota presahuje 20 Eur, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku.

Subjekt alternatívneho riešenia sporov podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. môže od vás za začatie riešenia sporu požadovať úhradu poplatku do výšky 5 eur s DPH. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. alebo kliknutím na vyššie uvedenú stránku.


 

PRÍLOHA Č. 1 - FORMULÁR PRE REKLAMÁCIU

Adresát:                  [BUDE DOPLNENÉ].

Uplatnenie reklamácie

Titul, meno a priezvisko:

 

Adresa bydliska:

 

E-mailová adresa:

 

Číslo objednávky a faktúry:

 

Dátum objednania:

 

Dátum prevzatia tovaru:

 

Tovar, ktorý je reklamovaný (názov a kód):

 

Popis a rozsah vád tovaru:

 

Ako zákazník predávajúceho požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom:

 

Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom

 

 

Prílohy:

Dátum:

Podpis:

 


 

 

PRÍLOHA Č. 2 - FORMULÁR PRR ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Adresát:                  [BUDE DOPLNENÉ].

Týmto vyhlasujem, že v súlade so zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) odstupujem od Zmluvy:

Titul, meno a priezvisko:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Číslo objednávky a faktúry:

 

Dátum objednania:

 

Dátum prevzatia tovaru:

 

Tovar, ktorý vraciam (názov a kód):

 

Dôvod vrátenia tovaru:

 

Spôsob pre vrátenie prijatých finančných prostriedkov:

 

Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom

 

 

 

Upozornenie pre spotrebiteľa: Predávajúci je podľa § 10 ods. 4 Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku oprávnený požadovať od spotrebiteľa preplatenie zníženia hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastnosti a funkčnosti tovaru.

Dátum:

Podpis: